Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 13
Показано матеріалів: 1-6
Сторінки: 1 2 3 »

Методична робота | Переглядів: 65 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 02.10.2018 | Коментарі (0)

Серед сучасних технологій і активних методів навчання особливе місце у професійній освіті відведено кейс-методу. Відповідно до класичного визначення метод кейсів (англ. Case method, кейс-метод, кейс-стади, case-study, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу ) - це техніка навчання, що використовує реальні економічні, соціальні та бізнес ситуації. При цьому учні повинні проаналізувати ситуацію, визначити сутність проблеми, запропонувати основні шляхи її вирішення та вибрати кращий варіант.

Методична робота | Переглядів: 82 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 01.10.2018 | Коментарі (0)

Добрий день всім, любі друзі,

Щаслива година!

У рік дві тисячі сімнадцятий

Крокує наша Україна.

 

Зайде сюди до нас поважним кроком,

Під ніжний і тривожний спів зими.

І скажемо ми з вами: „ З Новим роком!”

Із новим щастям!- скажемо всім ми.

Виховна робота | Переглядів: 163 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 19.12.2016 | Коментарі (0)

Головними богами індуїзму є божественна тріада найпопулярніших індійських богів Брахми, Шиви, та Вішну. Незважаючи на все велике та різноманітне багатобожжя індійської релігії, можна сприймати індуїзм і як релігію з вірою в одного Бога. А всіх цих багато чисельних індуських богів як різні проявляння того одного єдиного великого Бога. Ну а трійку найбільших богів – Брахми, Шиви, та Вішну можна навіть порівняти з християнською Трійцею. Адже для індуїзму також властива ідея троїчності та триєдності божественних сил. Ці три боги являють собою одну божественну сутність, але в кожного з них своя сфера діяльності.

Виховна робота | Переглядів: 489 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Ведучий: Шановні гості!Сьогодні ми проведемо урок пам'яті про трагедію Чорнобиля. Ми спробуємо перенестись уявою на 23 роки назад. Декого з вас тоді ще й на світі не було. Для вас це вже історія, далека, невідана...

Чи доводилося вам бачити землю, на якій ніхто не живе? Хоча ще квітнуть і родять сади, ніхто не споживає тих гірких плодів, не йде до лісу за його цілющими дарами.

 

Читець.

Луг не тішить вже зелен-рутою,

В поле й гай заходити не можна.

Кожна квітка дихає отрутою,

Стронцієм налита квітка кожна.

В порожніх селах вітер квилить,

Тополі гне і лози хилить,

Гірчать на сонці полини,

Ростуть в городах бур'яни,

З річок веселки воду п 'ють

 І страшно яблуні цвітуть.

Виховна робота | Переглядів: 602 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 03.01.2016 | Коментарі (0)

Важливе місце в процесі найширшого сприйняття геометріі як ланку вибудовану з певного класу перетворень площини, більш ширше осягнути саму суть і структуру перетворень в шкільному курсі геометрії допоможе таке розглядуване перетворення площини, як інверсія. Поняття інверсіі є більш ширше і це в свою чергу також і узагальнює, дає можливість більш серйозніше осягнути такий вид перетворення. Оскільки згадуване вище перетворення не є предметом вивчення в курсі геометрії основної школи, то варто використати таку форму навчання як факультативне занняття. Цей курс факультативного заняття варто ввести на мою думку в 9 класі. Цей вибір можна промотивувати тим, що в 9 класі рершою програмовою темою “ Перетворення подібності на площині” закінчується вивчення перетворень площини. Для розкриття теми факультативного курсу пропоную свій варіант поурочного планування. Весь курс має бути охоплений в межах тридцяти чотирьох (один урок на тиждень). На першому занятті особливо слід звернути увагу на зацікавлення учнів факультативним курсом. Для цього слід використати таку форму роботи як бесіда з елементами ілюстрацій та розказати учням цікаві факти використання інверсії: поділ відрізка пополам за допомогою тільки самого циркуля, побудова центра даного кола теж за допомогою тільки циркуля і т. д..  Перші занняття факультативного курсу мають бути спрямовані на повторення, узагальнення та систематизацію груп перетворень на площині, тут мають бути розв’язані задачі на побудову методом використання розглядуваних перетворень площини. 

Методична робота | Переглядів: 128 | Додав: Dunkan_MaklauD | Дата: 28.12.2015 | Коментарі (0)

1-6 7-12 13-13